HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.11.24. 16:55 B à la Brown

"Természetjárás és természetvédelem" kurzus Egerben

egy jó kezdeményezés. sajnos én nem voltam, de a főiskola honlapjáról átvettem a jó hírt:

"A Kepes György Szakkollégium ebben a félévben "Természetjárás és természetvédelem" címmel kurzust indított." -

2009. november 22-én dr. Őrsi Tibor vezetésével emlékezetes túrát tettek a Bükkben. A túrához francia szakos hallgatók is csatlakoztak.

Fotó: dr. Őrsi Tibor
 
további képek:
 

 

2 komment

Címkék: bükk egri főiskola örsi tibor kepes györgy szakkollégium


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr691549255

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

NickelADeón 2009.11.26. 14:50:12

Nem kell mondanom talán, hogy te szerettetted meg velem a hegyeket (a 2500 m körülieket:) De azért mondom.
Őrsi tanár úr pedig a Bükköt szerettette meg velem, amit bár az ablakomból láttam - különösebben sose vonzott, csak miután... Kedvencei a szurdokok, és mindig tud olyan helyet, ami szinte a térképen sincs rajta:)
Remélem lesz még túra vele is. Meg veled is. És szólsz is:)
LL

B à la Brown 2009.11.26. 15:16:30

Köszönöm, hogy mondod. S büszke is vagyok rá. Nagyon.
süti beállítások módosítása