HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.01.27. 15:04 B à la Brown

Fájdalmak versenyeztetése

csütörtök estétől, a színház utántól fájdalmak versenyeztek. hol a fogaim sajogtak, hol a mandulám fojtogatott, hol a fejem robbant szét a fájdalomtól. a három közül valamelyik mindig nyerésre állt:) én meg nem is csináltam semmit, csak néztem és szurkoltam, hogy melyik fájdalom nyer. végül a mandula-fogfájás páros összefogott, így hétfő reggel már kedvenc fogorvosomnál voltam gyöngyösön. ő az egyetlen, akit a számba engedek nyúlni, más fogorvosban nem bízom, másfél évtizede ő kezeli a fogaimat. szaid wattinak hívják, ő van a képen, másfél éve fotóztam le. a legjobb fogorvos.

 

Szólj hozzá!

Címkék: fájdalom gyöngyös fogorvos said szaid watti


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr83906253

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása