HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.08.30. 14:36 B à la Brown

Egy liverpooli stadion a magasból

"valami előreszaladás van a dologban" - na kábé ennyit tudok a lesről, s a focihoz sem sokat értek. kétszer fociztam komolyabban életemben, egyszer a kezem, 15 évvel később pedig a lábam tört el. ezeket csak azért bocsátom előre, hogy jelezzem: NEM ÉRTEK A FOCIHOZ. jártam viszont több mint 40 országban, tanultam geográfiát, van véleményem a centralizációról és decentralizációról. magyarországon kívül talán még ha európában egy olyan ország van (franciaország), ami ennyire BETEGESEN CENTRALIZÁLT. emlékezzünk csak a nagyszerű ideára, amikor a BALATONI viharjelzést akarták okos emberek BUTAPESTRE vinni, hogy hát ott faszábban működik. és ez nem egyedi eset, naponta belefut az ember hasonló butapesti faszságba... egyébiránt az a véleményem, hogy költözzön mindenki butapestre, sokkal ésszerűbb az élet. például én nem engednék vidéken még mobilpostát sem, ha valaki vidékinek kell valami, az nyisson pesten postafiókot, és sétáljon be a nyírségből és a zalából, mert ugye például a vasút is tök fölösleges valami, fel kell szedni és abból lehetne 400 metróvonalat építeni butapesten. a focit is helyből be kellene tiltani a vidékieknek, még a réten is tilos lenne focizni, csak butapesten lehetne pályát bérelni, ez így lenne tökéletes.

ezt csak azért írom, mert lehet itt keresni az okokat, hogy ki és mikor mit nem, meg politikát vinni bele, de nem kell ide politika, jobb meg bal. teljesen mindegy, európában nincs még egy ilyen betegesen centralizált ország, mint magyarfölde. vagy talán LONDON, PÁRIZS ÉS RÓMA ellen játszik a LOKI???? nem, nem, a LIVERPOOL, a LYON ÉS A FIORENTINA ellen.

a hónap elején liverpool fölött repülve lefényképeztem egy stadiont, bár nem értek a focihoz, de jó lesz még a kép valamire alapon. aszittem egy van. aztán utánajártam a dolognak, s a google.mapsen beazonosítottam, hogy én az everton stadionját fotóztam le, nem pedig a liverpoolét. - mondhatjuk erre, hogy gazdag ország, meg mittudomén, belekeverhetjük akár még a rabszolgatartást is, liverpool ugye annak is központja volt. de az az érzésem, hogy magyarországon is bele lehet ezt keverni: a vidéki sztárgladiátorokat (lokis focisták) felviszik rómába (butapestre). nehogy már vidéken bármi is működjön ebben a kibaszott országban...

 

Szólj hozzá!

Címkék: stadion liverpool debrecen loki


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr401348524

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása