HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.09.03. 07:13 B à la Brown

Hét évig repült a SkyEurope

törökországba foglaltam tavasz vége felé majdnem egy repjegyet a skyeurope kassa-isztambul járatára, de mielőtt egy végsőt kattintottam, végigtúrtam a netet, meg tanácsot kértem bennfentesektől, s nem kattintottam. a 2002-ben alakult szlovák fapados akkor már kivonult a magyar piacról, visszavonulóban volt, s egy-két jel már utalt arra, hogy egyszercsak vége lesz a cégnek. a vicc az egészben, hogy a szlovákiai napilapban követtem az eseményeket, s ott nyitrán olvastam a hírt, hogy egy konkurens benyomul a skyeurope helyére. nosza, rázizzentem a témára, és így szinte az egész nagycsaládomnak szinte ingyen repjegyet vettem októberre a pozsony-róma viszonylatra. btw: a pozsonyi reptérről a skyeurope-on kívül repült azért eddig is más is, általában sokkal kedvezőbb árfekvéssel mint pestről. és mégvalami: bár szeressem az új szó nevű napilapot (ismerem is főszerkesztőjét), az egyik újságírója, aki a fapadosokról ír, kissé tehetségtelen, kb. még majdnem mindig azon van, hogy jujj, nem adnak kaját, meg nincs fedélzeti szolgáltatás, tegnapi szöszzenetében meg sikerült leírnia olyan közhelyet, hogy "Ám a gazdasági válság idején kiderült, semmi sincs ingyen." wazze. nem minden fapadosjegy olcsó... és igenis van ingyen repjegy, az elmúlt 10 hónapban 5 különböző országba repültem ingyenjeggyel (az illeték sem haladta meg soha a 7-9000 forintot oda vissza viszonylatban). csak túrni kell hozzá kicsit a netet:) na mindegy, egy céggel kevesebb, bye-bye skyeurope.

Szólj hozzá!

Címkék: pozsony skyeurope


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr661356835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása