HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.12.13. 00:09 B à la Brown

Rocki sírjánál

vannak napok, amikor a totális szabadság érzése elkap. pécsett így ébredtem. volt egy teljes napom arra, hogy estére egerbe érjek. mindenféle kötottségek nélkül. arra mentem, amerra akartam. ott és akkor álltam meg, amikor akartam. elindulni egy úton. meg egy másikon. bármelyiken.

feleségem gyerekkorában túrázott rockenbauer pállal. én nem. meg kellett hát látogatnom őt a szelídgesztenyésben. amúgy sem voltam még soha zengővárkonyban, így tiszteletét tettem sírjánál.

Szólj hozzá!

Címkék: zengővárkony rockenbauer pál rockenbauer sírja


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr801593440

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása