HTML

Csámborgó

csámborgásaimról

Friss topikok

2009.07.03. 21:28 B à la Brown

Ghymes 35

a dalban szereplő csitártól nem messze van egy falu, amelyhez ugyancsak muzikális felhangok tapadnak, hogy körülményesen és bénán fejezzem ki magam. szóval ghymes (gímes, szlovák nevén jelenec) falu a zoboralján egy együttes névadója lett, mely kiváló zenekart régtől fogva nagyon szeretem, bár egyszer nagyot csalódtam bennük, mert hullarészegen koncerteztek egyszer egerben, artikulálatlanul és felismerhetetlenül énekeltek, de attól még jók, meg attól még kíváncsi voltam az ihletadó helyre. amikor pedig kiderült, hogy ghymes falunak meseszép várromja van, akkor kitaláltam, hogy itt fogom ünnepelni 35. születésnapomat.

jaajj születésnap. ghymes várában nagyon sok sms-t kaptam, két csajjal (mellik, gáll) még telefonoztam is, többtől sms-t kaptam, és rengeteg barát, tanítvány köszöntött emilben, iwiw-üzenőfalon, mindenkinek nagyon-nagyon köszönöm. hogy egy poénost idézzek, most már közelebb vagyok a 70-hez mint a 0-hoz :)))

ghymes várában 6 éves fiam elkérte az egyik fényképezőm, én meg meggondolatlanul odaadtam neki ahogy egy várfalban ült. a kép az egyik legjobban sikerült kép rólam, 6 éves fiú az épp 35 éves apjáról..

Szólj hozzá!

Címkék: ghymes jelenec


A bejegyzés trackback címe:

https://belabarna.blog.hu/api/trackback/id/tr521225301

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása